I wanna back to normal

Friday 22 March 2013

Assalammualaikum

Hai semua... Mak aiiiiiiiiiii... lame betul xmengupdate blog.. hahaha nampak sgt saya ni bukan blogger yang ade cerita untuk dishare hari-hari.. Well, alhamdulillah today already Friday, penghulu segala hari... Today saya nak update pasal diri sendiri la... hehehe Nak tau ape cite, tgk pic kat bawah ni...




Jeng jeng jeng.... Ini lah baby saya yang No 2... Nama dia Nur Afwina Insyirah Binti Muhd Shakirin.. Well, Alhamdulillah everything's fine.. Lahirkan si kecik di HUKM Kuala Lumpur pada 9 Oct 2012 secara normal dengan berat 3.01kg.. Alhamdulillah jugak saya kini dapat sepasang.. hehe Happy! For your info, Wina the only girl dalam our family.. sepupu2 die semua lelaki, and selalu kena buli la.. Kesian anakku.. :) Well, dengan izin Allah, semasa proses melahirkan dia saya hanya sakit sekejap je.. Pukul 6.00 pagi turun darah terus shoot pegi hospital.. time tu tak la rase sakit sgt.. After that tunggu kejap kat ward kecemasan sambil doc pasang USG kat perut.. Masa tu doc check jalan dah bukak 4cm terus doc tolak ke labour room.. 8.30 masuk labour room pukul 8.50 bersalin.. Masa nurse tunjuk baby tu, rasa syukur sgt2.. sbb baby sihat saya pun selamat.. Ya Allah, sungguh indah ciptaan mu.. SYUKUR pada mu Ya Allah... Terima kasih ya Allah... Semoga anak mama ni menjadi anak yang solehah di dunia dan di akhirat.. Mama sentiasa mendoakan anak2 mama menjadi insan yang berguna.. Mama sayang kan kamu... :) 


 Ha... masa ni baru beberapa minit bersalin... hehe muka pun sembap lagi... mana xnya semua urat putus.. hehehe


 Baby wina..... :)


Masa ni umur dia sehari... :)


 Now Wina dah 5 month old... Next mont dah boleh bagi solid food... yeay!!


 Ini pula rezeki untuk Wina.. Semoga misi mama berjaya sampai Wina 2 tahun.. In shaa Allah :)


Jadilah kami berempat... :) Semoga keluarga kami di berkati Allah dan kekal hingga ke hujung nyawa... Amin........

No comments:

Post a Comment