I wanna back to normal

Wednesday 15 February 2012

Rezeki dari Allah S.W.T...

Salam all... Rase nya agak lame jugak la saya xupdate blog ni... Well saya nak kongsi berita gembira saya.. Pada 7 February 2012 saya dah late period around 3 days.. Hati ni macam dapat rase diri ni macam lain je.. pening2 n rase nak muntah pun ade... then saya pun beli lah pregnancy test dekat farmasi.. Then balik tu xsabar la kan nak try.. then ini lah resultnye lepas test..



Alhamdulillah... POSITIVE! :)

Yeay! Aqeef nak dapat adik dah.. InsyaAllah mid of Oct.. So same bulan dengan papa dia... hehehe Bersyukur sgt2 sbb Allah bagi rezeki yang terhingga nilainya.. Hope semua nya berjalan dengan lancar.. Semua orang happy.. lebih2 lagi Parents n parents in law la kan.. sbb cucu nak bertambah.. Well apa2 pun bersyukur sgt pada yang Esa.. Sesungguhnya Dia memang berkuasa di muka bumi ini.. Pada Dia kita datang dan pada Dia juga lah kita kembali...  Doakan kami yer kawan2.. :) 

So that, dengan pregnant nye saya, Aqeef saya yg sorang tuh teramatlah manja.. Manja yang teramat sangat la kan.. But now bit susah hati sebab saya fully breastfeed Aqeef, since pregnant susu dah drop gila2 punya.. macam dah nak kering pun yer.. So Aqeef pun macam xpuas minum.. Nak xnak terpaksa la jugak top up susu formula.. But untill now Aqeef mmg refuse susu formula.. Kesiannya dia!! Melalak2 kalau bg susu formula.. Tapi kena paksa dia minum jugak takut tak cukup kalsium.. Now bagi secara manual je walaupun dia menangis.. Kalau bagi botol lagi la dia taknak.. Sedih sungguh!!


 Well ni la die pengarang jantung hati papa n mama... Semoga anak mama ni jadi anak yang soleh... Amin!

No comments:

Post a Comment